Dostawa i zwrot

 

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówienia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 13:00 od poniedziałku do czwartku realizujemy na ogół w dniu następnym do godziny 17:00, zamówienia złożone w ten sam sposób w pozostałe dni (piątek-niedziela), lub potwierdzone z opóźnieniem, realizowane są da ogół w ciągu 1-3 dni roboczych (w okresie wzmożonego popytu - przełom jesieni i zimy, czas realizacji może wydłużyć się nieznacznie), o ile towar jest dostępny „od ręki”. Stan realizacji zamówienia możecie Państwo kontrolować poprzez zalogowanie się do własnego konta w sklepie. Wszystkie informacje o realizacji zamówienia przesyłane są drogę listu elektronicznego na adres e-mail podany w zamówieniu. Pytania dotyczące przesyłek można również kierować do naszego serwisu.

 

Odbiór przesyłki

Przesyłki dostarczane są firmą kurierską. Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera, zgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem. W przypadku przesyłek w opakowaniach, przed odbiorem przesyłki, należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowania nie noszą śladów uszkodzeń w transporcie oraz czy produkty nie noszą śladów uszkodzeń mechanicznych, np. po upadku. Jeżeli produkty noszą ślady uszkodzeń, to po dokonaniu płatności za przesyłkę (w przypadku przesyłek za pobraniem) prosimy o rozpakowanie produktów i dokładne sprawdzenie czy zamówiony towar nie nosi śladów uszkodzeń oraz czy jest kompletny. Jeżeli zamówione produkty są uszkodzone lub niekompletne, niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, oraz odesłanie produktów wraz z oryginałem protokołu na adres naszego biura handlowego. Jeżeli produkty są niekompletne, i został prawidłowo spisany protokół reklamacji, braki będziemy uzupełniać. W takim wypadku prosimy o nieodsyłanie produktów. Jeżeli produkty są wadliwe (posiadają ewidentne wady fabryczne), prosimy o odesłanie ich na adres naszego biura handlowego z krótką notatką opisującą wady. Jeżeli wada fabryczna zostanie ujawniona podczas montażu, do odsyłanych produktów prosimy załączyć informację z zakładu montażowego.

Uwaga: Podstawą wszelkich roszczeń z tytułu uszkodzeń lub braków w przesyłce jest protokół szkody spisany w obecności kuriera podczas odbioru przesyłki. Brak takiego protokołu zamyka procedurę reklamacji. (USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. KODEKS CYWILNY, w szczególności Art. 548).

 

Zwrot towaru

Każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni roboczych od dnia odbioru towaru, bez podania przyczyn, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.). Zwrotu towaru mogą Państwo dokonać z zastrzeżeniem, że nie nosi on śladów montowania i użytkowania. Zwracany towar musi być oryginalnie opakowany, kompletny i bez uszkodzeń, a opakowanie nie może nosić śladów otwarcia(Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów Dz. U. z 2000 r., Nr 2, poz. 271). Koszty zwrotu obciążają Klienta. Zwracając zakupiony towar koniecznym jest dołączenie dowodu zakupu, gwarancji i oświadczenia o rezygnacji z zakupu z podaniem dokładnych danych kupującego wraz z numerem konta, na które przelejemy w ciągu 14 dni należność za zwracany towar. Zwracane produkty prosimy odesłać na adres podany w oświadczeniu.

Po zamontowaniu opon na felgi, felgi aluminiowe lub stalowe traktowane są jako używane i nie podlegają zwrotowi. Przed montażem opon, sugerujemy przymiarkę felg do samochodu.